30 Haziran 2015 Salı

Başlangıç Sınavlar Teferruatlar :)

 Erasmusu kazanmaktan ziyade asıl zor iş sınavdan sonraki teferruatları halledebilmek,şöyle bir sorun da var okulda ki görevliler herşeyden habersiz ve yapmanız gereken şeylerde yardımcı olucak kimse olmayabilir.Böyle bir blog açma gereği duydum çünkü bu sorunu benim tüm arkadaşlarımda yaşadı:) En azından edindiğimiz bilgilerle yardımcı olmaya çalışırız.

   Öncelikle başvuru için 2,20 not ortalaması gerekli,ardında B1 düzeyinde bir sınav ve buna müteakip yapılıcak bir mulakat. Eğer bunların sonunda okulunuzun konejanına dahil olabirseniz MERHABA ERASMUS diyebilirsiniz :DAslında o kadar aceleci olmayın daha hiçbirsey başlamadı.  Bu arada başvuru yaparken 3 tanede üniversite seçiyorsunuz size tavsiyem önceden hepsini güzelce araştırın sonradan pişman olupta  caymayın.


 Ben ve 5 arkadaşım Letonya da Riga Teknik Üniversitesine gidiyoruz. Ben tercihlerden önce uzun uzun incelemiştim, fakat normalde 3 kişi olduğumuz Rigada sonuçlardan sonra araştırmalarından ötürü 3 arkadaşımız daha dilekçe verip geçtiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder